Kariera
Aneta Bojanowska

Moja historia z Compass Group zaczęła się całkiem przypadkowo. Kiedy trafiłam na ogłoszenie o pracę na stanowisko asystentki kierownika w nowo otwieranej restauracji w Bydgoszczy miałam mieszane uczucia. Owszem, kocham gastronomię, ale przerażała mnie praca 7 dni w tygodniu.


Całe szczęście zdecydowałam się jednak wysłać swoją aplikację. Proces rekrutacji poszedł bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie. Zaproponowano mi pracę od poniedziałku do piątku, po 8 godzin dziennie, na umową o pracę. Już na samym początku pojechałam na szkolenie, gdzie poznałam innych pracowników firmy, dowiedziałam się o specyfice pracy w kantynach pracowniczych, a przy okazji nawiązałam kilka nowych przyjaźni.

Początek pracy też wspominam bardzo pozytywnie, głównie dzięki wsparciu kierowniczki regionalnej, która wprowadziła mnie we wszystkie praktyczne aspekty pracy. Zresztą do tej pory mogę liczyć na wsparcie w każdej sytuacji.

Przez trzy miesiące pracowałam jako asystentka kierownika, a po tym czasie awansowałam na kierowniczkę naszej placówki. Teraz współpracuję z 5 osobami, z którymi tworzymy zgrany, dobrze działający zespół. I choć często zaraz po przebudzeniu przelatuje mi przez głowę myśl: „pospałabym jeszcze…” to jeszcze nigdy nie pomyślałam, że nie chce mi się iść do pracy. Wręcz przeciwnie: dzięki tej pracy i temu miejscu czuję się spełniona i usatysfakcjonowana zawodowo.

OK Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności i polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.